Khamis, 20 September 2012

Ok,ni proses ablation tuk pesakit jantung supra ventrikular takikardia

Yang akan aku buat nanti
Aku amik ni dari fb ijn
Thanks fb ijn *sambil lambai2 tangan ala2 putri*

Doktor ni la yg aku jumpe semalam kat ijn
Die la yg akan buat proses ablation khamis minggu depan
Ala2 pembedahan laser
Tembak2 lesar gittew
Yg aku risau masuk wayar dari peha ke jantung tuh
Ouchhhhh

Doktor cakap tak sampai sejam pun
But kene rest sehari before ablation
And rest sehari lagi pas tuh
Jumaat la baru boleh discaj dari ijn
Meh2 melawat aku kat ijn nanti
Hahahhah
Hamboi sakit2 pun dok hahah lagi..

Ni info ablation tuh
Sorryla ye tab aku nih ntahpape jek
Publish gambar ikut selerak die je
Aku susun pun tak menjadi jugak
So belasahhhh je lah
Pandai2 la paham2 kan ye
Tak pun korang masuk je fb ijn
Konfem jumpe
*haha macamlah korang  nak tau sangat pasal sakit aku ni kan.ok fineee hahahaha*

Ok bai jelah
Nak beradu jap
Wakakaka
Gile pas sarap bihun
Baring
Terbaekkk
Syabas betteyyyyy

Ok,ni babai bebetol
Ba-baiiii






Tiada ulasan:

Catat Ulasan