Selasa, 8 Februari 2011

eskrem waktu kecilku..

milo:eskrem 1malaysia...

hye,
hehe,entry ke2 tuk ari neh..
sebab opkosla tgh rajinnnnnn kan
bile malas hadoooooo

ce cite ce cite pasal gambo diatas tuh hahahhaaa
cuti cny rituh balik la rmh mak gue aka nenek ilyasharis
mmg la kan takkan nenek paridah plak wakakakakkaa
tgh lepak2 depan rmh ade la budak laki besar ilyas dlm 3 org lalu..
sambil makan + minum eskrem malaysia.
ilyas pun tanyela gue diorg tgh mkn ape tuh..
gue pun jwb eskrem malaysia...

tingggggggggggggg
terus teringat mase tecik2 dulu suke ngat mkn eskrem neh
rasenye dlm dajah 2 kot mase tuh
nk beli eskrem mahal duit yillekkkkk
eskrem neh 10sen jek 1 rasenye la..
ke 5sen eh ko bio betol 5sen hhahahaaa
gue pun dah igt2 lupe dah...
mase tuh gak peti sejuk rmh gue xde lagi..
gue gi beli eskrem nih kat rmh org je..
mase tuh sape ade peti ais kire kaye dah la mase tuh..
gue punye pikir le mase tuh haha
tak lame pastuh ayah beli peti ais..hip2 hurreyyyy
kemaen mule2 rajin wat eskrem nih mcm2 perise wehhhhh
udah lame2 semuanye ilang dibawe angin..ewah2..haha

wokeyyyy,skolah start balik smlm..
ilyas pun asyik dok wat permintaan jek
suruh wat eskrem malaysia tuh..
bising mulutnye tiap2 ari suruh mamanye yg rajin neh wat wakakakkaa
plastik eskrem jename kingkong dah gue beli semalam...
tp ntah kenape kupandang sepi saje (malas sebenaunyeee haha)

pagi tadi pas nganto ilyas skolah
gue pun wat la,sian plak ilyas asyik tanye jek kan..
tapi perise milo jek yg gue buat..
tupun sbb wat milo ais pagi  td balance2 tu yg gue wat eskrem malaysia..
tu pasal la eskrem nih x buh dlm peti lagik tapi udah berpeloh peloh hahahhaa

wokey ilyas,lu balik skolah nnti gerenti lu dah boleh makan ok..
lain2 mase gue akan tambahkan lagi perise..
tupun klu gue rajin wakakakakkakka
tak pun gue akan ajarin luk.
senang luk bikinin sndirik hahaaaaa

selamat menjamu mate skali lagi
babai,tata,see yuuuuuuuuuuuu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan