Rabu, 7 November 2012

Abang haris

Dekat 3,4 ari dah ponteng tadika
Malas sangat gi skolah
Tapi aku pun konsider gak
Sebab die baru 4 tahun kan
Abes pekse rituh
Die ckp taknak skolah dah
Haku ok je
Malas nak paksa2 kate koooo

Tadi dalam kol 9 cikgu die kol
Takut2 die demam kan
Sebab die pun ade sakit gak
Die geng aku
Aku problem jantung
Die problem kidney
Kami sehati sejiwa berkongsi rase
Ecehhhh

Abg haris masuk skolah jam 8
Tapi pagi tadi tak gi pun
Elok je bangun tido ngadap ceria
Pastuh dalam kul 9 cikgu die kol aku

Cikgu:kak,jumaat nih hari penyampaian hadiah
Aku:la yeke...haris dah takmo skolah..
Cikgu: kak anta la die.die ade masuk acara menari joget2 nih...
Aku:oyeke..nak berlatih eh
Cigku:tak kak..berlatih dah lame dah.xpelah kalau die taknak skolah.cume jumaat nih akak anta die ye.hari last budak2 graduation nak nari2.lagipun die ade amik hadiah nanti..
Aku: ok cikgu.sekarang gak sy anta die..

Wahhhhhh
Hahahahhahahahha
Dengar je anak ko dapat hadiah
Dan2 kul 9 pagi ko anta anak ko gi skolah kan
Bukan ko nak tengok die joget2
Nak tengok die amik hadiah lew tewwwwww
Kahkahkahhhh

Tadi aku paksa die g skolah
Cakap kalau takgi nanti polis datang tangkap
Cikgu kol mama tadi bgtau
Die pun nampak ku jawap phone so die pun paham dan redhooo
Ngan muke moody2 die bersiap pakai baju skolah
Muncung je tarik beg
Aku sms cikgu die
"Akak ontheway anta haris.nanti cikgu bgtau die kalau takgi skolah polis datang tangkap ye"
Wahhhhh operasi terancang gittew
Hahahahhahhha

Eh,aku memang teruja nak tengok die amik hadiah ok
Pastuh opkos teruja gak nak tengok budak moody nih joget2 tawww
Hahahahahha
Auw!

Redholah korang dapat mak meroyan cenggini ok
Mak meroyan pun mak sporting kan
Nanti balik skolah mak belanje kehepsi ok
Haha


4 ulasan:

  1. hahh!!!haris nak joget????
    ooooo..patutla asyik menari joget je kat umah ni..aku pun pelik gak ri tu...baru koi paham..practice sambil tgk ceria upenyer...keh3,guanala gamaknyer..

    BalasPadam
  2. Jomla same2 tgk pas smyng jumaat nih..aku pun ak sabo nak tgk die joget2 hawaii kahkahkahh

    BalasPadam