Isnin, 18 Mac 2013

Adik demam

Semalam  ilyas n haris main hujan
Bukanlah main beria pun
Main sikit2 je
Ilyas siap minum air hujan lg
Geram betul mak hencek
Aku la yg suruh depe nih angkat baju
Tp dibantainye berhujan kejap

Berhujan yg kejap tulah adik demam
Lupe plak aku antibodi adik nih kan lemah skit
Pas sakit yg ari tuh kan
Tp now dah sihat
Dekat 3 tahun dah tak penah check in wad spital
Harap2 sihatlah sampai bile
Berbalik pade cite berhujan tuh kan #ececehhh berbalik gitu,ayat taknak kalah okeyhh#
Padahal naik rumah terus ku pekik suruh diorang mandi
Tapi dah nak demam kan tak sape boleh halang
Huhu

Malam td mase tido dalam jam 3 pagi
Aku terasa badan adik panas  bahang je
Nasib baik ade ku simpan cool fever kat rmh nih
Dulu ade gak stock ubat demam ku simpan
Tp cari2 mlm td xde dah
Abis agaknye
Cool fever je yg banyak
So kutampal la kat dahi die
Die tido pun mcm x selesa je
Badan plak membahang je
Ahkak lagilah takleh tido tgk anak sakit
Eh leh caye ke nih wakakaaaa

Bangun pagi haruslah tak skolah kan
Aku jelum jap badan die ngan tuala basah
Tapi tak kurang2 pun
Ku angkut naik kete anta klinik

Nih dah tengahari nih
Badan adik dah kurang skit panasnye
Syukur..
Ilyas pun dah balik skolah
Jap lg pas lunch kne anta kafa lak
Minggu nih pekse
Klu x pekse leh tuang
Malas punye pasal nak ngato
Berangkut adik lg nih
Mau setengah batu dengar die bebel2 mintak dukung
Ya hampunnnnnn

Oklah,
Nak siapkan ilyas punye lunch nih
Ku akhiri dgn gamba adik jelah
Kalau isi gamba aku yg dah macam zomba
Penangan tido teganggu nih
Kang tak singgah2 dah korang kat sini
Hahahahhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan