Selasa, 25 Jun 2013

Pou...i prefer inti kelapa uols

Ok
Anak2 saya tengah dilanda demam pou
Games pou...
Sebelum ni demam agrybird
Tetibe gi kedai weekend kelmarin
#mampssss,dah weekend kelmarin plak,wakakakka#
pekerja saya ajar budak2 ni main pou
So ade  je masa lapang sibuk je dua org hero ni
Menge 'pou' aje kejenye
Senang keje saya
Takyah masakkan diorang pou
Haha

Bile diorg gi sekolah
Saya sangatlah tension
Pou mintak makan la
Pou minta mandi la sbb kotor
Pou mintak ini
Pou mintak itu
So saya naik menyampah dah
Menyampah menyampah menyampahhhhh
Arghhhhh

Pastu mengada2 betol kan pou nih
Hungry la konon
Dirty la konon
Boleh blah pou weiyhhhh
Ade saya kisah....
Bagi makan  kdg2 takmo la
Penat la konon nak energy
Nak tido ape semua
Iols meluat
#eh,nampak bebenor join sekaki main jugekkk kahkahkahh#

Bile anak2 takde sbb skolah sampai ptg
So saya la konon2 jd baby sitter pou
Saya tension ok,tensionnnnn
Pou mintak macam2
Kemeluatan saya  pun jd makin kritikal
Tahap mcm nak kerat2 je pou gemok kaler oren gelap tu okeh
Kenapa die oren,tak putih
Mungkin inti kaya die terkeluar banyak mase steam kot
Terus kaler jadik oren gelap
#gile imejinasi terlampau#
Miahahahah

Pou dok bising mintak itu ini
Saya jadi geram
Saiko sangat ok ptg td
Saya amik hp
Terus saya uninstall pou
Padannnnn muka dia
#muke belagak sambil jeling2 pou gemok#

Kat tab plak rasa mcm nak uninstall je pou  ni jugak
Tapi masih ada rase belas kasihan
Kang anak2 bosan mak dok on9 kat hp
Bagi le anak2 main pou kat tab
Tunggula mane tau esok luse i is meluat tahap tak terhingga
Ku uninstall saje
Kahkahkah #gelak jahat bebenou#

Tu je kot entry utk hari ini
Sebelum saye mengadioskan diri
Meh tengok  pou anak2 saya

Anak2 saya namakan die pou eibabbu kakka
#haha rase nak lempang je kan nama mcm babon#
Ok,adiossss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan