Selasa, 4 Januari 2011

1st entry ku..cekidautttt

Assalamualaikum..
dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang..


selamat tahun baru 2011 tuk semua..ewahhhh.
ari nih dah 4 jan 2011 kan
so salah 1 azam baru aku nak punye belog sendirik.
azam yg lain2 akan aku ceriterakan kemudian k..
mcm la korang hadap sgt nak tau kan..ahaha
so,walaupun dah terlambat 4 ari tapi ari nih dah telaksane.
ade azam korang yg dah telaksane secepat ini,adeeee..wakakakaa,gilo..


ok,smbung balik..
walaupun sebenonye aku ni x pandai belog membelog ni..
tapi aku try jgk la bolehhh? heheee
akan ku cube sehabis baekkk..ewahhh
so,tuk korang2 semua
jom bg sokongan moral dan padu kat aku start ari nih wokey..


pasnih aku akan try hapdet sekerap mungkin..
chaiyokk,u boleh mamailyasharis..go..go..haha
lg 1,opkos la dah name belog ceriterakudankamu,
aku akan cite pasal kudankamu je la betol dok..;)
takkan nak cite pasal eskrem goyang plak kan..haha

so sape kudankamu tu akan aku citekan nnti ok
tggu entry aku yg akan dtg ..
wah,mcm la korang tertunggu2 sgt kan..
perasan mokcik nora ni..haha


ok,babai..
tata.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan