Jumaat, 7 Januari 2011

ceriterakudankamu..^^,


salam tuk semua....
hari ni mamailyasharis nak cite pasal ceriterakudankamu.
siape ku dan siape kamu
aku=opkosla mamailyasharis kan..
kelas ko maria..maria=aku..haha

kamu plak ade banyak versi wokeyyy

versi 1
kamu=anak anak tersayangla ILYASHARIS..sape x sayang anak kan..;)


mohamad ilyas


mohamad haris


so klu aku rajin+mood baeekkk punye..
aku akan cite la pasal xtvt diorg yg kat atas nehh
aku kan gilegambo..so byk gambo2 yg masih dlm simpanan aku
tggu ye aku haplod..

versi 2
kamu=family,kwn2 n kaum kerabat sedare mare aku..
dlm bahase banjar 'kulaan' aku..ahahaa
tu pun klu ade cite2 yg aku rase blh share kat sini la kan.
heh,mesti ade yg request pasneh 'cite pasal aku siap'..
ok,ok...i followwwwww

versi 3
kamu=sape2 je lah ye..
makhluk Allah kat dunia ni sameade yg bernyawe ataupun tidak.
ataupun kamu yg sedang membace ni..ewahh
x agak2 tuh mcm ramai je yg sedang membace..muahahahaa

tu je kot tuk ari ni..
igt nak wat entry pasal hari pertame ilyas skolah..
tapi tetibe rase mcm nak demam..;(
so,aku pospon dulu k..

tata..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan