Selasa, 22 Mac 2011

abang iyas (mohamad ilyas) sekolah..

Hahahhaa
Entry basi dah boleh wat ikan pekasam pung
Lame sgt dok dlm draf sebab aku malas gile nak haplod gambo
Ari ni itu angin rajin sudah mari,hahahahha
jom story morry pasal abang iyas plak
kite heppy2 n enjoyyyyy

ilyas yg tersayang..

Hari pertama anak sulungku mohamad ilyas 6yo sekolah
Aku sekolahkan die kat taski tahfiz as-saadah (abim)
Aku plak yg terlebih eksaited sebenarnye haha
But kami tak rushing manepun
Sume gi waktu daftar ilyas sebab dah 4 jan 2011
Babahnye jage haris kat luar aku masuk ngan ilyas
Pas siap2 daftar dan bayor mane yg patut kami balik
Ilyas tinggal kat situ sampai kul 12pm
Alhamdulillah die ok je sebab thn lepas masuk tadika perpaduan
Dah ade pengalaman sekolah thn lepas
wlupun byk ponteng dari sekolah muahahaha
Jadi tahun ni takde la adegan yg tak ingin dilihat mcm thn lepas
Hahahhaa,cikgu tarik ilyas,ilyas tarik aku...
Aku lak bepaut kat pagar sekolah huhuhuhuhhuuuuu
Sungguh sadis wakakakkaaka

Ilyas ni kalau dtg time rajin die memang walllahh
Kemain lagi suke sgt gi sekolah siap nyanyi2 lg waktu mandi
Tapi bile angin kus-kus die dtg punyela liat  gile kusss semangat
Masakla kene marah ngan aku mase tu
Tapi marah2 sayang je lah
sejuk ke ilyas..padahal dah 8 pagi hahahhaaaa

baju tuk jumaat..comeyyyy

budak haris ni mesti nak ikot anta abg iyas g skolah...



adik pelik bakpe abg iyas ni senyum2 pepagi ni wakakkaa

muke abg iyas bile xde mood nak g skolah..steady2
abang ilyas,
mama sayang abg ilyas..
belajar rajin2 dan jadi anak yg soleh ok
jgn selalu gaduh2 same adik
abg kene jage adik ok..he3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan