Sabtu, 16 Julai 2011

bizi ker

kebelakangan ni sibuk yang terlampau
sampai nak online pun tak nyempat2
senang cakap bulan nih kalau laptop hilang pun memang aku tak sedar huh 

start pas subuh semua program harus bermula
ari tu dah try start kul 5 pagi memang tak boleh blah betol
siangnye hidup aku dah macam zombaaaaa
so decide semula nak mula pas subuh gak

uwaaaa dulu 24 jam tu macam lelebih limpah ruah
sekarang 24 jam tu tak cukup ok
tapi takpe pasnih akan try time management tip top punye

ok kelassss dulu kul 5 pagi bangun settlekan segala bagai
siapkan ilyas terus gi kedai jam 7
tengok2 mane yg patut kul 8 terus anta ilyas gi taski
ok,aku memang lost dan tak boleh teruskan
belum kul 11 pagi aku dah menguap 437 kali wakakkakaaka

pastu ubah strategi pas subuh lak aku start semuanya
pas anta ilyas kul 8 pagi baru aku gi kedai
memangla agak terlewat tuk kedai makan kalau aku pun dah dtg kul 8 pagi
but nasib baiklah tukang masak dan adik2 aku gi awal
sekurang-kurangnye keadaan terkawal

tu pun balik rumah magrib siap ape semua
dalam kul 9 aku dah  mengembara sampai ke uzbeskistan hahahhaha
eh betul ke aku eja tu tak betol pun tarra hal punye hehehe gilo
tapi takpe lah lagi 2 minggu dah nak pose kan
so biarla kedai ni beroperasi macam biase ala2 kadar gitu
nanti pas raya aku akan rancang strategi baru
wah dah macam operasi macam ala2 polis gitu
padahal untuk kedai makan sajooo 

doakan aku berjaya dan terus sukses ok
*gambo takde sebab nak haplod kemain lame
so gambar kedai nih aku simpan dulu nanti ade mase aku tunjukkan k...
lagipun takde sape2 nak tengok pun kan
tapi wah tapi kemain banyak aku taip 
ok babai
siyusun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan