Khamis, 14 Julai 2011

ketum??? oh no~~

Whattt rempah biji ketum
heh.tak ke dasyat mak beli benda alah nih
mughahhhh lak tuh
sehinggit tujoh ploh sennn jek ko
hahahhahahaha
gilo hokeyyyy
sile kembali waras~~

actually lame gile aku tak hapdet belog nih kan
sawang dah penuh sini sane
pintu pun dan tak cukup minyak engsel keh keh keh
lantai dah berabuk kalau org cek tak dapat gred A dah macam kehepsi
motiffff.melalut lebih dah ni keh3
sibuk gile sekarang sebab tengah sibuk menceburkan diri meniaga kedai makan
itu nanti aku hapdet balik ok

nak cite sekarang pasal rempah biji ketum nih
mase beli aku main amik amik campak campak tunjuk tunjuk
sekali balik kedai whattt mak beli rempah biji ketum??? lalallala~~
mak tak besalah hokeyyy hahahhaha
ape la salahnye key in je la ketumbar betol tak
tapi sukati die la kan nak key in name ape kan
ade die kesahhhhhh
ok fine kalau ko tak kesahhh
so aku beli rempah biji ketum nih pun ade aku kesahhhh


jadik kesimpulannye wah dah mcm karangan darjah 6 gitu
mulai sekarang aku akan jadi pembeli tegar rempah biji ketum wakakakkakaa
mari ramai2 mengikut jejak langkah aku
rase nak gelak gulin2 woi mase aku tejumpe tuh hahahahha
melalut banyak dah aku ni kan
kepala aku pun dah weng3
dekat kul 1 pagi dah nih
mase untuk tido hokeyyy
nanti aku rajin aku blog pasal kedai makan aku tu
doakan aku berjaya walaupun baru 2 ari start meniaga heheh
itu je buat mase sekarang ok
tata rempah biji ketum~~hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan