Ahad, 21 Ogos 2011

panda berkungfu,haip2 hoiiiiii

haha
cite lame yg berdarah kembali
wahhh takde la darah2 bagai ok
aku sesaje kelentong
malam2 ni otak tak berapa nak fresh
so ayat adalah merapu meraban merepek sajoooo
senang cakap otak tak berapa nak centre wakakakka
pitamssss

saje nak post gambo mase gi tengok movie rituh
lameee dah pun gi
atas request ilyas mau nonton ini cirita
aku mase kecik idokle request tengok wayang
mintak belikan beg sekolah baru adelah
*motip tetibe nak tunjuk aku baik mintak beg skolah gitewww
hollahhhh2 moh kite berkungfu panda mohhhhhh

satu petang tuh takde keje
aku pun dok godek2 gambo kat hp
tetibe tejumpe ini gambo
tengok gambo keletah anak2
sambil hatiku berbunga riang ewahhhh
mehla aku publish ini cirita wokeyy
sebab aku nak gelak soraM-soraM tengok gelagat ilyas
sungguh spontan dan kelakauuu
sukati beliaw jerr

hehehehhehh ilyas wat lawak


hahahahahha ilyas punye perangai~~same tak
same takkkkkkkkk



jadi ultraman suda.lame sangat tunggu nak masuk
tengok wayang,ilyas dah naik boring katenye hehe

ntah bile tarikh pun aku tak ingat dah
saje bawak anak2 tengok cite kungfu panda
selakkkk ok ilyasharis ketawa dalam panggung tuh
siap aku jeling2 jer cakap 'gelak pelan2 ok'
tetibe ade budak kat belakang aku tuh sebaya ilyas
kemain gelak tak hengat
pastu aku ckp kat ilyas
'wokey,boleh gelak kuat2 sampai lupe diri'
miahahahhahaha

actually aku sebenarnye nak tengok movie lain
tapi beralah la demi anak2 ku sayang kanssss
tengok cite nih opkosla aku jadik tak berapa nak fokus
dengan budak yg belakang aku tuh bising gile
tak lawak pun die gelak hokeyyy 
nak jek aku sound pasnih wat panggung sendirik ye
anty wahhh anty gitu
'anty tak nak la marah sebab u budak kecik lagi..
tapi kalau over giler gelak macam nih,
silap2 ari bulan ade yg kene goncang kepala nih'

wakakkakakaa
motip aku wat yg aku tengah cakap tu ape hal?
padahal aku tak tegur pun budak tuh
marah manje2 dalam ati jerrr
pastu motip nak goncang kepala anak orang ape hal?
sile goncang kepala sendirik bagi centre dulu muahaha
entry gilo di malammmmm hari
har har harrrr 
ok la nak babai dah nih
haip-haip hoiii wattchaaa


tata~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan