Sabtu, 10 September 2011

tutup mulot buleh? ataupun ini last entry anda....


No okeh.
not now.. ..
aku taknak tutop mulut
but aku janji ni last entry aku yg kasi bako2 mendidih lite2 jer.. (dahla mendidih,lite2 plak tu gilo apo?)

ok,aku nak cakap gakkk
peluru berpandu dah nak kuarkan fireeeee

fineeeee.
kami jelah yg no pointttt..

‘ko boleh dengar pendapat semua orang tapi ko kene pilih pendapat mane yg ko nak pakai’ yessssss dan seperti sedia maklum pendapat ko jelah yg  paling bagusssssss dan paling boleh dipakaiiii bai
 ‘yg tak setuju tu tak pe,no point...depe sape.yg penting geng yg setuju kuat..ok,kite teruskan’ yessssss ko teruskan ok...ko je lah yang paling kuat dan paling pandaiiiii wat keputusan kans
 ‘takpelah kite bagi je.mane tau pasnih die akan berubah dan sedar dari mimpi’ yessss ko nak tengok die berubah kan pasni.kalau berubah alhamdulillah kalau tak berubah ko tolong sapot hidup die wokeyyyy,jangan lak mase tuh ko yang paling sentapppp  (mase nih aku tepikir kenape lah tak bagi die mase dlm setahun ke utk die berubah before ke stage yg seterusnye) but aku jawab sendiri jelah kan aku ni sape,no pointttt kan.no pointttt 
 ‘biarlah,dah dia nak sangat..nanti kalau die wat mcm $@%%#^#%$^^$  mcm mane?’  yessssss aku doakan moga anak2 ko tak jadi mcm %@#%%#%%@# . ingat Allah balas cashhhhh sibuk ko nak ngate sane sini ungkit mcm2 ye..yelah2 ko jelah yang paling bahekkkk dalam donia nihhhhhhhh

ok aku tau semua org ade wat salah
but tak payah la korang nak sosek2 sane sini
sibuk nak ngate macam2
sibuk nak ungkit2 kisah silam
sibuk nak ngata sorang2 secara berperingkat lak tu
last2 semua skali ko ‘belasahhhhhhhhhh’
yelah2 kan ko je soraM-soraM yg baik kanssss
kelas kan koooo
iye ko memang kelasssss 
ko jelah yang ade pointtttt

ok aku dah malas nak tulis yang lain2
walaupun sebenarnye banyakkk lagi  yg aku nak taip
(opkoslah banyak lagi kan sebab kau kalau dapat mengate abis semua kene terjah ngan kooo)

dah la..
mulai sekarang
ko jaga hidup ko
dan aku jaga hidup aku
pasnih kalau aku dengar lagi macam2
haruslahhhh perang bermula ok
sebab aku pun tak cakap pasal kau
better ko jangannnn dah cuit pasal aku
nih baru sikit ok
kalau aku naik darah nanti
haruslah perang dunia ke3 meletus lagi....
kebabommmmmm                           

dan pade yg tak berkenaan jugak
plisla jangan kacau life aku sekarang
aku nak hidup gumbira saje bersama family aku okehhhhh

oh,aku dah malas nak cakap pasal story ni dah
mulai sekarang aku nak diam je sebab aku kan no point.
sekali lagi aku cakap
nih LAST ENTRY aku sentuh pasal benda ni..
pasnih entry2 aku jenis yg berbaur gumbira je buleh?
miahahahhaha

Ok,puas ati aku dapat luahkan semua nih,and start now barulah boleh...

tq google......


p/s : eh,cite the smurf nih best ke ek.kalau best leh gi carik dvd tuk ilyasharis nanti..lalalallala ;p

bye.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan