Selasa, 25 September 2012

Assalamualaikum...

Ke kedai buku tadi
Dan dapat 3 buah buku ini
Hajat dihati nak cari bersyukur saat diuji
[sebab yang ari tu dah ilang kemane mase sibuk2 nak ke ijn dari hspital temeloh]
Serta travelog cinta abadi
Tapi dah takde
Mungkin dah sold out
Akan cari jugak nanti untuk simpanan
Mungkin ke kedai lain pulak nanti..
So penggantinye aku amik 3 buku nih
Dari penulis yang same jugak
Juga buku dari isterinya
Moga aku beroleh manfaat
Untuk tingkatkan iman aku yang tak seberapa ini
InsyaAllah

Tak sempat bace lagi
Mungkin akan bermula esok
Menghabiskan 3 ari di wad ijn nanti
Harap2 dapatla habiskan mase terluang dengan berguna
Amin..

Tak kemas baju lagi ni
Untuk bawa ke ijn
Tengah kemas2 rumah lite2 jer
Pastu nak kemas dokumen2 yang nak bawak ke ijn nanti
Harap2 Allah permudahkan semuanya

Memang takut nak hadapi
Therapy ablation khamis nih di ijn
Same dengan ari lahir ilyas
Selamat hari lahir ilyas
Semoga jadi anak yg soleh dan menyenangkan hati amin..
Semoga semuanya berjalan lancar nanti
Amin..amin ya rabbil alamin..

Sudah dibaca;bersyukur saat diuji

Akan dibace dan sudah menunggu;travelog haji,travelog impian abadi,travelog kehidupan abadi

Akan dicari;travelog cinta abadi,bukan sekadar resepi

Tetap akan dicari;bersyukur saat diuji [utk koleksi peribadi]

Terima kasih YA ALLAH...
Sesungguhnya aku bersyukur saat aku diuji,aku ditemukan dengan terapi diri yg sangat berguna ini..
Ilmu yang sangat bermanfaat
Sangat...

Wassalam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan