Ahad, 16 September 2012

Sedang berehat-rehat di rumahku

Rumahku syurgaku sangat
3 ari dok ccu aku bosan gile
Ccu sebilik sorang so tak tau pasal dunia luar
Waima pesakit2 lain
Ccu tu utk pesakit jantung kritikal sahaja
Cuma ade 4 katil
Tak dibenarkan sesiapa jaga pesakit
So aku sangatlah bosan disitu
Dengan wayar banyak nak mampus monitor 24jam
3jarum melekat kat tangan kiri dan kanan aku
Tak boleh langsung turun katil selama 2ari
Sangatlah sadis disitu..
Yg bagusnye dah dpt tau ape yg ganggu jantung aku nih
Dan jalan penyelesaian pun akan dibuat rabu ni at ijn
Tatutttt ok bile dipikir2
Uwaaaaa

So Dapat je kuar semalam sangatlah bahagia
Walaupun masih sakit
Baring saje dikatil bilik
Suami beli saje makanan luar
Ruang tamu bagai tongkang pecah
Dibuat dek anak2
Air plak takde
Bunga2 dah lame tak tengok,tak siram
Mcm mane orkid2 aku yg baru nak belajar berbunga tuh
Baju2 tak berlipat2 banyak tuh
Tapi tetap bahagia duk rumah sendiri
Anak2 ade depan mata
Alhamdulillah

Now risau pikir pasal operation rabu ni
Stressss sangat
Moga2 semuanya berjalan lancar nnti
Sekarang bizi nak prepare surat skolah cuti ilyasharis
Surat penghulu yg ijn nak
Penyata gaji
Penyata kwsp
Surat itu
Surat ini
Nak booking hotel depan ijn tu lagi
Macam2 nak buat nih
Arghhhh

Ok,dah taknak pikir macam2 dah
Nak tido tenangkan pikiran
Oh jantung,
Harap2 kau mampu bertahan hingga rabu ni ok
Jangan noti2 buat perangai ye
Thank u

Ok,babai
Nak dodo :-)

*gambar sejam b4 aku masuk emergency*
**bukan main suke gi jamuan raye ko ye mokcik..hehe**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan