Jumaat, 7 September 2012

Ok dah boleh post gamba...

Saje nak cite
Dah 2 bulan since aku dignosed svt [heart event] ari tu
Mase tu warded 5 ari b4 pose

Selasa baru ni aku warded lagi
Tapi 3 ari je
Khamis aku discharged
Sekarang dah ok
Harap2 okla seterusnye

Dah sakit kan
Mestilah banyak pantang larang makan kan
Kalau tak pantang makan pun sapelah yg suke makanan kat hospital
Aku dengar mcm2 keluh kesah makcik2 dalam wad

'Adoi..tak sedapnye lauk spital'

'Alahai,apo raso lah lauk ni nak oi..mcm makan tolan2 gitu aje'

'Makcik taknak,nanti makcik suruh anak makcik beli makanan lain kat kantin'

Tapikan...

Aku suke gile makanan hospital
Walaupun tak sedap sangat dimata orang
Tapi ditekak aku sangatlah sedap woi
Sampai terimbau kenangan skolah menengah dulu2
Suke makanan dining..hahaha
Kalau pagi tu breakfast kueytiaw lagila lengang dining
Tapi daku tetap pegi walaupun soraM-soraM haha
Serta makanan kat dining zaman uitm jugak
Ai loikeeee

Siap kul 11 am tu dah tertunggu-tunggu
Bilela dinner nak sampai nih
Oh makcik anta makanan
Daku menunggu lauk2 mu
Ahahahhaha

Gonekan
Aku taknakla masuk wad dah
Tapi nak nasi dan lauk spital ari2 boleh?
Ade keje kosong tak kat dewan masak spital?
Tukang masak opkos tak layak
Assistant boleh kot..
potong2 sayur je
hahahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan