Isnin, 10 September 2012

Sayur kegemaran..

Aku dulu ialah
Kacang panjang
Bayam
Kangkung
Kacang bendi
Terung
Taugeh
*haha macam banyak makan je dah banyak sangat kegemaran kate haha haruslahhhh*

Sekarang sayur kegemaran ialah
Peria goreng kunyit
Peria tumis
Peria tumis plus telur
Peria masak air

Dan akan datang
Peria masak lemak
Peria kari
Peria taucu
Peria rendang
Peria asam pedas
***pengsan berkali-kali*

Sejak sakit ni haruslah makan peria
Walaupun sekarang dah ok dan sihat dah
Aku akan teruskan makan peria ni
Itu janji aku wahhhhhhhh

Pasni nak carik tablet peria
Jugak teh peria
Heheheheh
Mane mau carik neh....
Helppppppp

*siap bawak bekal peria lagi if travel mahupun gi keje..syabas betteyyyy*

**separuh pic from google,separuh aku snap yg aku masak..hehe,thanks google.. **

***ingat nak letak khasiat peria,pospon la esok luse..nak siapkan ilyas skolah agama jap***

Babai







Tiada ulasan:

Catat Ulasan