Ahad, 16 September 2012

Supra ventrikular takikardi

Ni lah penyakit jantung aku sekarang
Dah siap aku google2 bace semuanye
Dan dah faham semuanye..

Penat dah hadapi saat2 kritikal
Jantung berdegup laju macam nak meletop
Berjam-jam dok kecemasan
Berhari2 masuk wad
Sungguh aku dah tak larat hadapi 3bulan yg sangat2 rase tekanannya
Setelah macam2 ubat aku makan
Berlambak2 darah aku diambil tuk ujikaji
Ngeri ok time godek2 tangan darah tak dapat tu
Auwwww
Tak sanggup rasenye nak ingat..
Hehe

Sebab aku dah masuk wad sekali setiap bulan since july
Attack jantung if aku penat keje
Ataupun kadang2 tak penat pun
Die datang jugak menjengok
So last treatment
Last pengubatannye
Ke ijn lah untuk masuk camera kat jantung
Pastu baru bedah tuk buang pintasan elektrik yg abnormal tuh
Doktor cakap tembak dengan laser je
Ouchhh takut dengar
Harap2 aku tak sedar langsunglah nanti
Risauuuuu sangat nih..

Tinggal 2 hari je lagi ni
Setiap saat membilang hari,jam dan saat
Penuh debaran
Biarlah sakit sekarang
Asalkan pasnih aku sihat macam selalu

YA ALLAH
Tenangkan hati aku tuk hadapi ujianMu ini
Lapangkan hati aku untuk redha atas segalanya
Permudahkanlah YA ALLAH
AMIN...

Doakan aku ye
Thanks :-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan