Rabu, 24 Oktober 2012

Bertindik

Eh ehhh
Bukan pusat mahupun hidung ok
Di tingo sajo..heh

Mase operation kat ijn rituh
Sume barang2 kemas kene bukak kan
So aku bukaklah sume barang2 kemas yg ade
Wahhh bahjet mcm banyak je kan
Padahal nannn hadooo
Aku pun bukaklah subang..
subang yg rm10 dapat free mase tembak tuh ari jeh
Pastu lupe nak isi balik sebab ilang ntah kemane
Murah kate kooo
Cube subang emas 916 yg 77kg
Mau aku genggam sajo pegang sendiri mase operate tuh ari
Wakakkaka #gilo

Balik rumah ape semua
Tak ingat pasal subang mahupun telinga yg kosong ini dah
Dan tatkala aku sedar #wahhhh tatkala kate ko
Lubang tindik adelah terkambus
Terkambus ok
Tensi mak
Penat ok nak tembak2 bagai lagi nih
Pastuh pikir..
Tebuk peha masukkan wayar 2jam aku sedar tuh rilek je
Siap ngintai lagi pisau mase doktor nak kerat urat tuh #wakakaka fitams mak ingat hokey
Takkan nak tembak tinge sakit sikit macam tuh pun tak tahan
Ngengadeeeee je lebehhh ko kan
So nak raye aji nih mari berkorban
Tindik tingaaaaaa
Hhehehhehe

Anak2 gi skolah ari tuh
Aku siap2 gi kedai emas soraM-soraM
Poooooooooo
Skali je die tembak
Bayar rm12
Haaaa ko
Terus dapat subang free kaler pinkkk
Wahhh gitewww
Pink leww teww kaleww kiteww pilih
Hew hew heww
#silew lempangssss

Nah!
Hambik subang tuk raye aji
3 pasang 10 hengettt
Sukewwww!
Wakakkaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan