Selasa, 2 Oktober 2012

Ingatkan ilyas je yg senang pasal makan

Sebab ilyas dari kecik dulu
Sampai darjah 1 nih
Tak memilih pasal lauk
Ikan bilis goreng ngan nasi boleh
Ikan masin ngan nasi je pun ok
Telo goreng ngan nasi pun on
Telo masin ngan nasi pun belasahhhhh

Rupenye haris lagi senang
Ko masakla lauk ape pun
Mabeles tahap tertinggi ke
Sampai masak ala2 chef sampai keti ko basah bau achemmmm ke
Die tetap suke nasi putih
Buh kicap manis cap kipas udang
Settleeeeee

Tapi semaam bile diorang rikues sup ikan berkentang
Haruslah aku tunaikan ye dak
Jadinye pagi tadi jam 9
Aku siap2 same haris [die jd PA aku pas benti skolah wakaka]
Driver amik
Moh kite ke pasar carik barang2 dapo
Aku dah sihat je
Jantung pun dah tak debar2 laju dah
Cume jalan je lah kena ati2 skit
Sebab tempat tebuk kat 2 peha tu tak baik lagi kan
Takut bentan
Baru 5 ari kate
Kalau aku jalan lasak2 skit terasala pedihnye
Tapi mak tetap mentennnn
Ala2 remaja gittew pakai skirt polkadot rinih..
Auwwwww

Aku masak sup ikan merah tuk ilyasharis
Somi rikues kari ikan merah
Ok rikues..rikues..jangan tak rikuesss
Ish ish ishhhhh
[Hamboi korang tak kesian pun kat mak hencik yg sakit nih..]
Takpelah,aku masak pelan2
Azan zuhur baru aku siap masak
Ilyas pun baru balik dri skolah
Bersiap ape sume jom kite lunch sesame jom
Tengok anak2 makan berselera syiok sangat
Agaknye dah lame makan lauk kedai
Dekat 2 bulan kott
Sejak aku sakit
Hehehe

Aku plak ngidam sambal jering
Tapi yg ade petai saje kat pasar td
Jadik masak sambal ikan bilis petai kering
Lauk masak nantilah ye..
Malas lagi nak haplod
[Amboiii gamba2 ko menggedik rajinnn plak ko haplod kansss]

Meh menggedik tengok gambar mak hencek
Sebelum gi pasar pagi tadi
Yg baru 5 ari operate tebuk 2 peha
Tapi tetap nak berjalan walaupun takleh drive seminggu
Masih voge2 tak?
Ape????? takkkkkkk
Ok fineeeee hahahaha
Meh menggedik2 amik gamba b4 driver sampai
Haris jadi potogeraper
Potogeraper malasssss
Maen hantammm die je amik hokeyyy
Siap senget benget gamba aku..
Siap ade kepala separuh je
Siap ade separuh pinggang aku je
Pastuh ade gamba kasut saje
Yang tak tahan siap ade gamba kaki die
Adoilaaaaa
Tetekan mak hencekkk
Sabojelah...

Ok
Bertabahlah tengok gamba2 menggedik aku ye
Feeling2 mude remaje gittew
Ade gaye nak gi kuliah tak...*mintak lempangssss

*bajet-retis-model-henbeg-ke-ko-nok*
Sile blahhhhh
Kahkahkahhhh










Tiada ulasan:

Catat Ulasan