Rabu, 3 Oktober 2012

Sudah 2 minggu..

Masih lagi tak abis khatam blog prof kamil
Masih di pages 156..
Tak lame je lagi nak abes..
Hehe

Travelog haji
Dah abis bace mase 26sept kat ijn ari tuh
Menghabiskan mase terluang dengan membacenye sepetang..
InsyaAllah banyak ilmu yg bermanfaat aku dapat..doakan.
27sept sambung ngan buku travelog impian abadi
Separuh jalan name dah dipanggil tuk ablation procedure..
Nanti2 baru sambung..
Takpe,mase masih panjang..
Harap2 ilmu yg bermanfaat tuh aku perolehi
Dan dapat dipanjang-panjangkan..
Amin..

Sedar tak sedar
Esok cukup seminggu aku jalani ablation procedure kat ijn
Jantung aku dah ok 90% rasenye
2 peha aku yg dikerat skit tuk masuk wayar tu pun dah ok
Jalan pun dah laju jugakla
Cume kalau melasak atau kaki terlebih keje je
Ade rase pedih skit kat peha
Tapi semuanya dah dibawah kawalan la
Ade jugak urat kat peha yg bengkak biru
Tapi lebam dah ke kuning2
Mungkin dah nak baik
Harap2 nye..amin.

Ape2 pun rasenye esok aku kena start drive dah
Cukup 3minggu dah aku tak drive
Nanti lame2 skill pun hilang
So esok keje amik ilyas balik skolah dah bertukar tangan
Service kembali ke ahkak
Harap2 semuanya akan kembali normal pasnih
Doakan ye
Amin...

-salam maghrib-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan