Rabu, 3 Oktober 2012

Kepok lekor

Mentah..
Aku suke gile beli sebab kedai jual nih
Dekat je ngan rumah aku
Lagipun my peberetttt

Sos die meletops
Kebabomsss
Sedap gile
Dulu aku suke makan kepok nih mentah2 je
Mase kecik2 dulu2 la
Gile aku kan..
Pas mak ayah adik badik aku marah
Ckp org tu uli pakai kaki la..
Blablablaaaa
Ape semua..[padahal saje je taknak aku mkn mentah hokeyy]
So now aku dah masak
Tapi masak kejap je
Terus angkat hahaha
Ade sedikit2 kementahan disitu
Haha kegilaan apekah ini wakaka
Tapi kadang2 aku kerat sikit
Bantai je makan mentah
Sedap oi sedappppp

Tapi sekarang banyak kepok lekor yg kecik2 tuh kan
Jual kat skolah pun yg mcm tuh
Sebab aku selalu kirimsuruh ilyas beli wakakakak
Mak hencek tak syuke ok
Tak syuke
Nak yg biase tuh jugak
Macam laksa wahhh tetibe masuk bab laksa apekah??
Kenapa ade yg kecik2 tuh
Yang segera tuh bile makan tak rase kenyal2 pun
Rase macam makan benda yang tak de rase
Sedar2 telan je
Why why why
Kepok lekor besar and laksa original cap masjid tatap dihati
Hahaha tetibe emo

Dulu zaman u
Ade kawan bawak dari kelantan kepok yg rebus2 tuh
Sedap gak
Kirenye boleh layan la..
Tapi kementahan tetap dihati
*gilo

Kedai nih jual gak sos
Sedap weyh aku suke
Ade pedas skit jetapi manis banyak
Kire boleh layan la
Aku sellu kan
Pas angkat je kepok dari kuali
Makan nasi panas berlaukkan kepok lekor lembek2
Yang masak sekejap tuh
Perghhhhh
Bikin termimpi2 hokey

#entry nih 3,4 ari lepas dah kutaip rasenye..hehe,tejumpe meh kite kasi kuar mehhh#
##mak hencek takleh wat auto publish sebab gune tab..sedeyhhhh.ke boleh..sape tau,enibodi hep me##




Tiada ulasan:

Catat Ulasan