Khamis, 18 Oktober 2012

Mohamad haris yang kidal...

Bukan haris kidal ye
No no no
Kenot tiru2 man kidal kenottt
Hahaha

Ilyas dolu2 nak ke arah kekidalan gak
Wahhh perkataan aku main bantaiii jek
Tapi aku sempat perbetulkannye
Ketuk2 skit tangn die #ketuk2 manje je ok,gile nak dera anak..wakakaka
Pastuh paksa2 die tulis tangan kanan
Paksa
Paksa
Paksa tanpa mengenal erti jemu #anak mase tuhsorang tuh je..
Alhamdulillah berjaya
So ilyas no kidal2
Sampai ke haris
Mak tak berjaye uolzzz
Lagipun bizi manjng dok kepung 2 hero nih
Dah tak larat nak paksa,paksa,paksa..
Konsep mase nih ade lah lantakkkkk
So resultnye haris pun jadilah haris kidal
#eh kenot tiru man kidal.kebetulan..hehe
Meranaaaaa mak#menangis ujung bucu katil wakakaa
Gile drama..
Padahal lagi ramai anak orang yg kidal
Rilexxxx sajorr
Ko je bahjettt sangatttt terlebihhh
#ok fineeeeee maafin daku dongggg

Takdelah,
Haris aku tak berjaya ubah
Ketuk2 ke paksa ape semua
Die tetap gak nak menulis tangan kiri
So redhoooo

Skolah haris tgh pekse now
Jadiknye buku skolah dah dipulangkan minggu lepas
Ralit la dok lukis bagai
Warne ape semua
Yelah kan ilyas takde gi skolah agama
Die bosan sorang2
Aku lak layan tak layan je
Penat iolzzz ok
24jam dok tnye itu ini
Suruh aku lukis dan tulis2 keje die
Kalau sikit tu layankan gak
Kalau dah banyak
Mak ko ape lagi
Perut lak kenyang pas lunch
Mate dah kelaut
Tunggu mase je nak belayar nih
Wakakaka mak sapelah nih..

Oklah
Nak gi belayar london-paris-newyork dah ni

Daaaaa,babai
♥puan peria♥

#hahaha tetibe love bagai..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan