Khamis, 4 Oktober 2012

Dah 2 bulan..

Beli samsung tab2 10 nih
Anak2 pun dok main games je doplohpatjam
Jadik ari nih aku wat strategi baru *baru ari nih teringat..cehhhhh
Aku donlod kat playstore yg blaja2 lak
Since haris dah benti skolah
Meh blaja je kat rumah ngan aku
Bebuluuu je haris tengok aku donlod nih depan mata die haha
Abc,123,alip ba ta,nursery rhymes,and blablablaaaa
Jap lagi aku nak buang game2 yg diorang haplod
Hahahaha
Haplod game korang terrer plak
Haplod blaja nan hadoooo
Maksss jugak yg buat..
So bersiap sedialah korang tengok game2 korang mak uninstall
Wakakakka [gelak jahat]

Pasnih nak haplod education2 plak tuk ilyas
Math,bi,ape semua
Biar ngadap tab nih
Blajo3
Kate nak jadi gubeso
Haha cite2 ilyas nih sokmo tukar2
Kejap polis,doktor,askar,bomba,angkasawan bagai..
Ntahla nak..sukati lah
Yg penting jadi org berguna sudah
Kalau boleh Keje ngan gomen eh
Senang mak dapat dok wad kelas pertama nanti
Kahkahkahhh

Eh...
Katne weyh nak cari keybord tab nih
Gi kontan ari tuh die ckp takde lagi
Maybe kat kl ade dah
Maybe
Maybeee
Maybeeeeeee
Adoila
Kalau maybe2 nih yg taknak ni weyh
Kang gi jejauh takde
Mau menangis maks
Jauh tuh
Tulun tulun..
Enibadi hep me..agagaga

Nih yg aku haplod tuk haris tadi
Belaja la nak..
Belaja rajin2 ye
Nanti besar keje ngan gomen ehhh
Mak masuk spital buleh pakai gl korang
Wakakakka tetibe ari nih dok gomen2 bagai
Hikhikhikkk

Okla
Nak beredar sudah..
Pas amik ilyas balik skolah agama kang
Nak carik laksa terus
Sedapnye laksa woiii

*dah start drive ari nih pas 2,3 minggu tak jumpe stereng,syabas betteyyy*
**ok,babai**

#entry nih ditaip ketuk ketak pada jam 4pm tadi#









Tiada ulasan:

Catat Ulasan