Sabtu, 23 April 2011

BATIK SUTERA TIMBUL INDONESIA RM60

Ingat tak entry jalan2 cari bandung rituh
balik dari bandung tu ari
aku ade jual baju pasang sutera timbul from bandung
abis je stok baju yg pertama
aku order lagi dan tak sampai seminggu dah abis
stok yg kedua aku amik 30 pasang jek abis jgk
abis je stok ke2 tu 
aku stop order sebab warded jage haris kat hospital
2 minggu ok kat hospital

citenye sekarang nih aku ingat nak order semula
nak jual balik baju sutera nih
memang lembut sangat baju ni
rm60 jek aku jual murah kan hehehhe
sebab aku tengok kat luar harge rm70-rm80
agak2 ade sambutan tak
kalau banyak sambutan nanti aku oder balik keh
**tetibe rindu nak ke bandung semule~~~

merah darah u..

santek wane nih

ni pun cantik dan unik

cantik kuning golden nih

unik sutera timbul kat baju nih

 
biru ni lembut2 gitu..

yg nih aku sebatttt




kain aku wat baju,baju aku wat kain...hehhe
tak muat baju belah tangan tu gune selendang..
ala2 jarang gitu ko...
BATIK SUTERA TIMBUL INDONESIA
PRICE:RM60
FREE POSTAGE (WM) 1pcs

measurement:
baju&kain : 2x (2m x 1.2m)
selendang : 2m x 0.5m
sesuai untuk dijadikan baju kurung,kurung moden, kebaya dll

ADE BANYAK LAGIK KALER LAIN SEBENONYE
ADE SAPE2 BERMINAT TAK????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan