Sabtu, 23 April 2011

beli mane kusi meja wane wani nih..



2nd hand je kusi meja nih
mak bukan beli kat ikea hokeyy
tapi taktau la kalau2 tuan punye dulu
memang beli kat ikea hehheheheeh
aku suke benor nengok kaler wane wani gitu

sebenarnye bos adik aku pindah brunei
so die jual barang2 yg ade kat rumah die tuh
ala2 garage sale la kan
kakak aku rembat semua dengan package yg sangat murah
die plak memang baru pindah
jadik opkosla rumah die kosong jek kan
sedang elokla die sebat sume barang2 tuh
banyak gak la dapat dengan harge seribu lebih tak silap aku
ade katil,tilam,lemari,dapur 4 penunu,rak buku dan segala bagai rak
peti sejuk 2 pintu dan semestinye set meja-kusi yg sangat comel ini
kirenye aku beli dari die lah kan
tak dapatnye free weyyyy

mmg sesuai gile la tuk ilyasharis
boleh jadik tempat depe belajar,tempat makan
tempat ilyasharis dan aku mengetuk laptopku ini
dan paling penting bile ilyasharis  gaduh
kusi die boleh terbang gitu hahahhaa  
kusi meja nih boleh cabut2 gitu
depe sokmo la bukak batang kusi nih
wat main bowling gak wakakakka
aku rase patutnye ade 5 kusi
sebab ade 5 ruang yg sedang2 untuk tolak kusi nih
mungkin lagi 2 tu rosak kot sampai kat aku jadik 3 jek
agaknye kalau ade 5 kusi
lagi kalerpull meja kusi ni kan wahhhh
dah dapat ni pun sile syukur ok
jangan demand lak ko mama ilyasharis

pade kakak aku tuh
nih ade pesanan dari ilyasharis
cik yaya,kire 50 hengget jelah ye
kire settle yg mama kami dah bayar ari tu 
janganle sampai 70 hengget cik yaya
kite kire rege sedara2 ye
kami sayang cik yaya
pliss cik yaya plissssss hahahha

cik yaya best,ilyas mewakili haris.sebab haris dah gi tido..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan