Isnin, 11 April 2011

hapdet belog oh hapdet belog...

lame gile tak hapdet belog
dekat sebulan rasenye ade
wifi yg aku gune dah tak boleh connect langsung
facebook aku pun idop lagik sbb ade blacberry tu jek
broadband lak aku dah mansuhkan hahahha
so memang tak dapek la nak nolong...
rindu gile sehhh same ini belog..;)

esok 12 april ade appoinment kat spital
bawak haris tuk jumpe pakar die kat HoSHAH
pastu boleh terus ke bandar tuk register semula broadbandku
banyak sgt dah entry2 yg aku dah wat
tinggal nak kopipes n publish je lagi
but pakai laptop kakakku ini
so gambo2 x dapat le aku nak upload kan..
jadik esok2 je la entryku beserta gambo..
hehehe,babai

p/s:best sgt sebab start 5 april rituh ubat haris dah turun 5biji n makan selang sehari.tak sabo nak dengar ape cakap doktor pasal haris esok..doakan baik2 sahaja ok..thanksss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan