Isnin, 18 April 2011

holiday ; terapi minda...

suke sgt ilyas kat sane..

Asyik cite pasal makan je kan.kali nih nak cite pasal holiday la plak.Aku suke holiday.cuti-cuti malaysia gitu.satu terapi minda jugak bagi aku selain berada di kedai emas hahahha.walau pun tak beli emas dapat window2 soping pun jadik la.tenang jek hatiku ini bile tengok emas..ok,dah melalut lalut ni.nak cite pasal holiday tadik kan.aku suke sangat holiday jalan2 tempat yg tak pernah aku jejaki..cewahhh.tapi tempat2 yg pernah aku pegi pun bile lame dah tak gi aku akan gi semule.tempat tu mesti dah lain,banyak perubahan kan kite pun tak tau.contoh mcm cameron highland ni dah dekat 4,5 tahun aku tak gi.sekali gi tengok banyak dah yg berubah.makin maju dan makin banyak pembangunan.dulu mase gi tengah2 dalam pembinaan dan ade yg lapang kosong lgsung.kali nih tgk banyak dah bangunan2 yg ade.tapi udara dan ketenangan tetap same..sejuk je..tenang hati aku.ok ni hobi baru suke amik gambo bunga,tapi kalau suruh aku tanam mak ai becinta la nak idop.tangan aku panas kot..jom layan gambo2 bunge,i looiikeeeee..cekidaut..

cantik kan bunga raye merah darah nih


pink kaler pun mabeles



putih suci..

gile wangi rose kecik2 nih..mcm teringat zaman kecik dulu suke sgt bunga nih.



tak name cameron highland kalau xde kaktus kan..

same jugak..starawbery wajib..

santekkk


taman rama2 yg penuh bunga

suke sgt ilyasharis kat sini kejar rama2

model strawbery

sebenonye banyak lagi gambo2 bunge yg aku tangkap.tapi malas beno bab haplod menghaplod nih.ni ajela tuk entry nih.hehe,sekian babai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan