Jumaat, 15 April 2011

menu yang tak ingin dilihat






tada
bukanlah menu yg tak ingin dilihat langsung kan..
sekali tengok macam sedap ecehhh perasan lebih
sebenarnye serious memang tak sedap sangat
diulangi memang tak sedap sgt
tapi kalau lapar mungkin boleh jadi sedap
hahahhaa

ni menu aku masak tuk haris ari ni
die kan sakit so banyak sangat pantang larangnye
masak lemak udang fucuk bersohun
bahan2 nye tak payah aku tulis la kan
sebab sempoi ya amatttt
gerenti takde sape pun yg minat nak salin ini resepi
aku campak udang,sohun dan fucuk dalaam air santan
garam tak leh buh banyak aku buh sikit je
aji dah diharamkan takut badan haris sembap semule
pastuh buh kunyit skit dan SELESAI
sedia tuk dihidangkan wahahahhahahaha

aku masak banyak gile
biar sampai ke petang sebab malam ilyasharis dah tak makan
ilyas suke makan sohun dan udang
haris lak suke makan udang dan kuah muahahahahha
aku lak boleh bantai fucuk yg ala2 lembut+liat
sedap gile seyyhhhh

ok since haris pun sakit dan banyak gile pantangnye
kami semua pun kene ikut berpantang gak
ade sekali tu ilyas dah start merungut-rungut
'kenape ye mama sekarang ni banyak betul yg tak boleh,
bukan ilyas yg sakit tapi adik,kenape ilyas pun tak boleh makan gak'
aku jawab sempoi je la,takut mase ilyas makan adik nampak..
takpe,nanti mama belikan sorok2 ilyas mkn dalam bilik ye...
hehehhehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan