Ahad, 17 April 2011

nak takut,nak gelak or nak lena...

sambil nak gelak wat entry nih
malam tadi dlm kul 12 malam lebih2 skit
aku tak boleh nak lelap
jadik bukak tv sambil carik cite2 yg best
ade plak desperate housewife kat 8tv
so layan...

tetibe ade iklan filem penunggu istana kalau tak silap
aku pun ape lagi mute la sekejap
sambil mate tutup hahahha
ingatkan dah abis iklan tuh
pandangla tv semula
mak ai tenampak lak antu yg last tu
kemaen lagik seram gile tesentak mak nok

aku dok pikir abisla aku tak boleh tido malam nih
aku memang tak suke tengok cite antu
lagi tak suke tengok iklan cite antu2 nih
sane sini tv dok cite antu je
ngapela sekarang nih banyak ngat cite antu eh
adoi la tak suke tak suke tak suke...nge~~

abis je cite desperate housewife tu
siap itu ini gitu bagai
sambil mulut dok bebel ngapela aku tetengok antu tadik..
kompem la tak leh tido malam nih
maka aku pun masuk la bilik tuk tido
letak kepala zzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZ

HAHAHHAHAHAHAHAHAA
pandai2 je ko pikir kalau tengok antu ko tak leh tido yek.
mama ilyasharis,dasarrrrr..ko boleh belahhhhhh
wakakakkakaka

tapi cite hantu kak limah ni aku layan..siap tengok kat panggung lagi dating...hehe
babai,tata..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan