Jumaat, 29 April 2011

mee bandung yg mabelessss..

sambungan dari entry sebelum nih
wahhh siap ade sambungan lagik kan

pas mak aku kol tuh
aku pun kuarla nak gi carik paper
haruslah kan sebab nak bace jugak
pasal 3 perompak mati ditembak polis tuh
angkut ilyasharis dalam kete
(ilyas tak sekolah sebab demam selsema)
singgah beli paper jap
masuk jek kete semule
ilyas dok ngadu lapar
laaaaa tadi kan dah sarap
siap makan nasi lemak dan ketiaw lagik
package ekstra siap dapat ubat demam,selsema dan batuk
kemaen susah nak makan ubat wehhhhh

ilyas ajak makan kat sweet apple cafe
wahhh ko ilyas nak makan kat sini yek
kite bungkus je la kat kedai mane2 makan kat rmh nak tak
taknak la mama.ilyas nak makan kat apple jugak
tak padan ngan demam ek,demand tinggi tak hengattt

sampai jek kat sweet apple cafe
pelikla plak bakpe tak ramai org
ohwww patutl ilyas lapar
dah nak masuk semayang jumaat
patut ler oghang tak ramai heh
kuar kete lorrrrrrr
sweet apple cafe tutup la plak.
sian ilyas muncung jek
jom ilyas kite bungkus mee bandung nak tak
nakkkkkkkk
panas2 nih makan nasi pun i tak lalu
minum air jek dah kenyang tol tak
ni boleh wat modal kuruskan badan nih hahahha
aku bungkus mee bandung satu,milo ais satuuuu
dah siap jom calllooooooo betyyyy
moh kite kuar jimba2 mohhhh
tutup la pulokkk cafe apple ijoo nih,haris makan gule2
mulut macam pakai bincu kan hahahhhaa
bungkus mee bandung jeh utk lunch
memang mabeles gilaks rase die..perghhhh

lunch kongsi dgn ilyas..tu pun tak abis dok minum milo ais jekk



sian my haris lil prince..nantukkkk
budak nih sampai2 rumah jek
terus dia bantai tido atas sofa
gamaknye ngantuk bangat
penangan ubat demam,batuk dan selsema tuh
tak nyempat2 dah..sian plak tengok ngan tak bebantalnye
nyenyak tetapppppppp

**ari tu aku ade wat entry pasal haris dah buang puting dan bantal bucuk die tu kan.actually pas tau die diagnosed nephrotic syndrome aku bagi balik puting mulut tuh.sian plak aku tgk die dok mencarik mase kami warded ari tu.bantal bucuk plak aku wat kan yg baru,yg mampat isi kekabunye berbanding ngan yg lame..tinggal kain je wehhhhh.anak2 aku bantal memang kene wat ngan kain batik..sojukk gamaknye heh**


abg ilyas yg menjage adiknye..good boyyyzz
budak besau ni lak
memang tak tau penat langsung
tak tau dok diam
walaupun demam tak sihat tak gi skolah
bagi la ubat demam ke
batuk ke,selsema ke...
die tetap ligat
putera sulung kesayangan
MOHAMAD ILYAS....syhhhhhhhhhhh hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan